KENNISMAKING
Als je een nieuwe deelnemer bent, dan vul je voor je eerste deelname het aanmeldingsformulier in via deze link. We contacteren jou vervolgens voor een kennismakingsgesprek.
Dit kan telefonisch, online of in ons gebouw en is volledig gratis. Je kan al inschrijven voor een activiteit voordat je op kennismakingsgesprek komt, maar het gesprek zelf moet doorgaan voor de activiteit.
PROCEDURE INSCHRIJVINGEN
De startdatum van de inschrijvingen vind je in het tijdschrift waarin de activiteiten gepromoot worden. Inschrijvingen die ons voor deze datum bereiken, worden niet geregistreerd.
Inschrijven kan per mail of per telefoon, tot een week voor de activiteit (tenzij volzet of anders vermeld). Indien een activiteit volzet is, krijg je de keuze om op een wachtlijst te staan, zonder de belofte dat je daadwerkelijk zal kunnen deelnemen aan de activiteit.
Indien er een plaats vrijkomt, zal je door een medewerker van De Stroom gecontacteerd worden. Als er geen plaats vrijkomt, word je niet verder op de hoogte gebracht.
BETALING
Je betaalt de activiteit zoals vermeld in het tijdschrift: cash ter plaatse of via overschrijving. Als er voor de activiteit per overschrijving betaald moet worden, moet het geld ten laatste op de rekening van De Stroom staan op de dag die vermeld staat in het tijdschrift.
Indien gewenst, kan je een kostennota ontvangen voor deze betaling. Dit vraag je bij inschrijving aan een medewerker van De Stroom.
VERVOER
Je moet zelf tot op de plaats van afspraak geraken.
ANNULATIE
Je verwittig telefonisch (dus niet per sms). Tijdens de openingsuren van De Stroom kan dit op het nummer 056/35 30 17. Buiten de kantooruren, bel je naar het noodnummer 0496/27 54 00. Het inschrijvingsgeld voor activiteiten waarop De Stroom op voorhand kosten heeft gemaakt, kan niet worden terugbetaald. Als je niet komt opdagen zonder telefonische verwittiging, dan moet de activiteit toch betaald worden.
NOODNUMMER
Voor, tijdens en na activiteiten is een medewerker van De Stroom bereikbaar voor last-minute wijzgingen of vragen. Dit nummer (0496/27 54 00) mag enkel gebruikt worden bij dringende vragen of mededelingen die niet kunnen wachten tot na het weekend of na de activiteit.
PERSOONLIJKE BEZITTINGEN
De Stroom is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke bezittingen.
KLACHTEN
Indien je als deelnemer een klacht hebt, wend je dan op de activiteit zelf tot de aanwezige begeleider/vrijwilliger. Kon een klacht ter plaatse niet voldoende opgelost worden of was je niet in de mogelijkheid om een klacht te formuleren tijdens de activiteit, dan kan er tot één maand na de activiteit een schriftelijke klacht ingediend worden bij De Stroom.
VRAGEN
Heb je vragen? Contacteer ons via info@vzwdestroom.be of 056/35 30 17.
MET DE STEUN VAN
De Stroom wordt ondersteund door Vlaanderen, Toerisme Vlaanderen en het VAPH (Vlaams Agentschap voor Personen met een Handicap).
De Stroom maakt deel uit van en wordt empowered door Groep Ubuntu.